ДЕВЕТ СВАСТИКА

ДЕВЕТ СВАСТИКА
СУНЧАНИ КРСТ. НЕБЕСКИ КРСТ. СВЕТОЧ. КОЛЕДНИК. ДУШЕВНА СВАСТИКА. СВАРОЖИЧ. СТРИБОЖИЧ. ВЕДАМАН. ВАЛКИРИЈА

уторак, 8. новембар 2016.

Чујеш ли ти тај зов дивљине?.. / Бранка ВрС

 Чујеш ли ти тај зов дивљине?.. /   Бранка ВрС



Branka VrS
Чујеш ли ти тај зов дивљине?....завија са ветром, тражи ме...у васиони зеленог, плавог жутог светла.....још мало, још само мало па ћу доћи..! звезде, сестрице миле сјајне.....долазим ускоро...да са вама делим светлост.....свих душа...
Ко је овде једном био тај се враћа поново....и поново...ево сам 2 дана код куће.... а чујем већ тихи глас из даљине.....Дивљина зове моју душу....када би само имала крила....да увек, и опет и опет само на час одлетим тамо и да се вратим....теби...
пролазила сам кроз долине и брда мркле ноћи.....палила светла мртвима, слепима....тужнима...изгубљенима.....звала сам га .... њега, који формира овај свет....у ветру је нестајао мој глас....али знам, знам да је чуо.....је л свеће горе још увек....а и оне две мал
e....које сам запалила за љубав и срећу....На коленима сам на залеђеном путу молила, њега највишега... молила сам за мир, 
љубав и хармонији....у световима....мислим да ме можда чуо.....је л вукови су одговорили на мој зов ....



* *

**

**

**


               = видети још, више:  Разгледнице

Нема коментара:

Постави коментар