ДЕВЕТ СВАСТИКА

ДЕВЕТ СВАСТИКА
СУНЧАНИ КРСТ. НЕБЕСКИ КРСТ. СВЕТОЧ. КОЛЕДНИК. ДУШЕВНА СВАСТИКА. СВАРОЖИЧ. СТРИБОЖИЧ. ВЕДАМАН. ВАЛКИРИЈА

уторак, 27. децембар 2022.

САЊАО САМ САН КОЈИ НЕ РАЗУМЕМ...

 







Сањао сам прошле ноћи сан мутан, због кога сам касније када сам се пробудио и током дана био, можда, киван, на средњи век у свакој фамилији и на лопове (и оне који краду кокошке, или дукате, свеједно)...

Сећам се: у том сну појављује се нека жена -  коју видим први пут у сну, ко зна од куда ту залутала? Али она се понаша, не као сасвим непозната, него као моја нова жена...Покушавам да се присетим њеног лика, у току дана, али било је послова и ствари које су ме одвукле на своју страну...

И читавог дана, ма о чему да сам помишљао,(о суровости пок. оца док сам био дечак; или о баби - очевој маћехи; или о онима који су туђу срећу украли и поверовали да да од тога могу имати вајду... - откуд те помисли, што долећу и одлећу као врапци на дрвљанику?) Дан је окраћао, и у сумрак дара је превршила меру; завршио сам у једном од ћорсокака, тј. слепе задате судбине и авети ( које се ноћу шуњају по комшилуку опрезније од нечистих и нечастивих душа, презајући од нечега, како ми се учинило. Од чега? Од својих бојазни и од баксузлука, који стижу да наплате своје са тродуплом каматом...)

(На слици горе, детаљи са једног од бројних шведских језера, крајем марта 2018)  (28.12.2022)




Нема коментара:

Постави коментар